VOP a GDPR

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) se řídí zákony ČR
a jsou platné a účinné od 1.1.2020;
Faynfit s.r.o., tel: 737 64 77 98,
petra@faynfit.cz, IČO: 03871509

NOVINKY 2020

– kreditní systém
NELZE platit hotově u instruktora
– VŽDY nutná rezervace na lekci
– místo PERMIC bonus za dobití kreditu
– cena za lekci se může lišit i dle instruktora a času konání
(nižší cena je v méně vytížených časech, u nových instruktorů…)

V rezervačním systému si můžete nabízené lekce sami rezervovat nebo rušit.

 

Pravidla rezervace

Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému.

Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky rezervace a provozní řád. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem, souhlasíte s dodržováním provozního řádu.

Registraci může provést každý, kdo chce využívat služby provozovny.

Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo Vámi založenou registraci zrušit.

Postup registrace

Registraci provedete na stránkách rezervačního systému

Po otevření stránky z přijatého odkazu, klikni na políčko “Registrovat”. Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení Vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena. O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email.
O některých službách (např. přesun na lekci z pozice náhradníka) budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.
Rezervační systém je kreditní, což znamená, že každý uživatel, který bude chtít využívat nabízených aktivit si musí v předstihu rezervace zajistit dostatečnou výši kreditu na svém účtu. Bez dostatečného kreditu Vám systém neumožní provést rezervaci. Pamatujte prosím, že bankovní převod z jiné banky než FIO (pokud máte účet u FIO, tak je převod okamžitý) může trvat i 2 pracovní dny – dobijte si, prosím, kredit v předstihu.

 

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný uživatel. Rezervaci je možné provést nejpozději do 15 min. před zahájením aktivity.

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému

  • v kalendáři si vyberte aktivitu

  • nastav kurzor myši na vybranou aktivitu – NENÍ TŘEBA KLIKAT, po zobrazení pole “ZÁVAZNĚ REZERVOVAT” klikni na “ZÁVAZNĚ REZERVOVAT”.

  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) –  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru

  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno “R”, současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci

  • pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených uživatelů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.
    Je-li u lekce napsáno 10/10 znamená to, že je plně obsazena. Např. 6/10 znamená, že je obsazeno 6 míst a 4 jsou volná.

  • V případě, že je hodina již obsazena, můžete se zapsat na čekací listinu jako náhradník. Když někdo svou rezervaci zruší a vy budete v pořadí, automaticky vás na cvičení zařadíme. Pozor, sledujte Váš email, protože Vaše automatické zařazení na hodinu může proběhnout do 8 hodin před začátkem.

  • V Ústí nad Orlicí, Č. Třebové a hodiny walkingu (Č. Třebová) probíhají od 4 osob (nebo je minimální počet cvičících uveden u hodiny), pokud není v rozvrhu uvedeno jinak!Je- li uvedena minimální obsazenost, tak prosím sledujte Váš email. HODINA SE RUŠÍ AUTOMATICKY POKUD NENí obsazena MINIMALNÍM počtem uvedených cvičících 8 hodin před jejím začátkem. V případě zrušení Vám zašleme email.

Podmínkou pro rezervaci je dostatečný kredit na zákaznickém účtu – jednu rezervaci je možné provést do minusu!

 

Podmínky zrušení rezervace – penalizace

V případě, že nemůžete na rezervovanou hodinu dorazit, zrušte prosím svoji rezervaci ihned, jak víte, že nedorazíte, aby se dostalo na uživately čekající na čekací listině.
Bez penalizace můžete rezervaci zrušit nejpozději 8 hodin před cvičením – u každé lekce je uvedeno, do kdy je možné rezervaci zrušit bez penalizace.
V případě zrušení rezervace méně než 8 hodin před začátkem vám bude odečtena plná cena z kreditu, i když se na hodinu nedostavíte.

 

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému

  • nastav kurzor myši na aktivitu v kalendáři Tělocvična, na kterou jste přihlášení – NENÍ TŘEBA KLIKAT, po zobrazení pole “ZRUŠIT REZERVACI” klikni na ” ZRUŠIT REZERVACI “.

  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) –  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE – toto se zobrazí v případě, že zrušení provedete až po nastaveném intervalu pro bezplatné zrušení. Penalizace znamená stržení kreditu – viz podmínky pro penalizaci

  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno “R”, současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace

  • při včasném zrušení rezervace se Vám odečtený kredit automaticky vrací zpět

  • ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastavenéno minimálního počtu přihlášených uživatelů (min.počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Kredit je automaticky přiřazen zpět na Váš účet. Systém provádí kontrolu 8 hodin před časem zahájení aktivity. O zrušení lekce Vám bude zaslán email.

 

Podmínky náhradníka

Pokud se přihlásíte jako náhradník v době kratší než 8 hodin před začátkem lekce, nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního uživatele, přijde Vám email a musíte se na lekci přihlásit – potvrdit účast.

Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 8 hodin, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního uživatela a je Vám automaticky stržen kredit.

Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu

Kredit se dobíjí online – převodem z účtu v rámci FIO banky je převod okamžitý (pozor může trvat i 1-2 pracovní dny, pokud máte jinou banku než FIO, pokud vaše banka nabízí “okamžitou platbu” využijte ji, pokud chcete mít dobito rychle).

Minimální částka pro dobití kreditu je 100,-. 

Při dobití nižší částky než 500,- Kč je platnost 2 měsíce a platnost stávajícího kreditu se tímto dobitím neprodlužuje.
Při dobití nad 500 Kč je platnost kreditu 6 měsíců a současně se prodlouží platnost stávajícího kreditu – pokud jste nějaký měli.

Při dobití kreditu bankovním převodem, platební kartou
nad 1000,- Kč získáte navíc 5%
nad 2000,- – Kč získáte navíc 10%

Platnost kreditu od dobití je 6 měsíců. Při zůstatku kreditu pod 200,- Kč Vám bude zaslán informační email.

Kredit si dobijete kliknutím na tlačítko “Dobít kredit” ve vašem profilu.
Pokud budete platit převodem, je NUTNÉ dodržet Variabilní symbol a číslo účtu, který systém vygeneruje, aby se kredit připsal na Váš účet!
Doporučujeme použít CTRL+C a CTRL+V


Kredit je možné dobít i pomocí Benefit Plus, Gusto karty, faktury od zaměstnavatele, či Zdravotní pojišťovny.

Je možné využívat i Multisport kartu – po registraci nám pošlete email s číslem Multisport karty, nastavíme ji v systému, ale i pak je nutné se s ní prokázat před začátkem lekce.
Pokud chcete některou z těchto možností využít, kontaktujte nás na emailu: pavel@faynfit.cz

Jak nastavit slevu pro děti, studenty a seniory

Nabízíme slevy pro děti, studenty a seniory – sleva se Vám zobrazí sníženou cenu při rezervaci lekce.
Děti do 15. narozenin – 50%, Senior od 60. narozenin – 20%, Student do 18. narozenin -20%, poté na základě potvrzení o studiu, ISIC.
S osobami mladšími 18ti let přijde na první lekci rodič / zákonný zástupce podepsat papírovou přihlášku.

Pokud chcete některou z těchto slev využít, musíte v systému zadat datum narození a požádat emailem o nastavení slevy. Studenti nad 18 let, zašlete prosím do emailu potvrzení o studiu, nebo ISIC. Sleva je nastavena jen na dobu v potvrzení/ISIC nebo u dětí do dosažení 15. roku.
Kontaktujte nás na emailu: pavel@faynfit.cz 

Kredit nelze vrátit v penězích, je nutné jej vyčerpat.

Fotografie či videa pořízená v našich prostorách lze používat jen pro osobní potřebu.
Pokud chcete fotografii, či video pořízené v našich prostorách použít pro podnikatelské, reklamní, prezentační účely, kontaktujte nás – bez našeho souhlasu je takové užití zakázáno.


Základní informace

1.1 Pečlivě si prostudujte  VOP v registraci na stránkách www.faynfit.cz nebo v Aplikaci Faynfit (dále též jen „Faynfit“) a rezervování služeb  (dále též jen „Rezervace“ nebo „Rezervační služby”). Jak je uvedeno dále, registrací či provedením rezervace potvrzujete, že jste tyto VOP četli, porozuměli jejich obsahu, nemáte k nim výhrady a vyslovujete s nimi souhlas; současně se tyto VOP stávají smluvním ujednáním mezi vámi a Provozovatelem Faynfit s.r.o., Nový Svět 1419, 562 01 Ústí nad Orlicí, IČO: 03871509 (dále jen „Faynfit”).
1.2 Používáním stránek Faynfit (včetně jejich obsahu) a/nebo produktů a/nebo služeb Faynfit souhlasíte s následujícími Podmínkami, jakož i s jakýmikoli dodatky a revizemi a změnami těchto Podmínek. Pokud nesouhlasíte s těmito Podmínkami nebo jimi nechcete být vázáni, nepoužívejte stránky, produkty nebo služby Faynfit.
1.3 Rezervační služby Faynfit dávají registrovaným uživatelům (dále jen „uživatelé”) možnost snadné a rychlé rezervace, služby nabízené prostřednictvím aplikace Faynfit. Tyhle VOP se vztahují na každou osobu, která užívá Stránky. Vstupem na Stránky vyjadřuje uživatel Stránek souhlas s Podmínkami.
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli revidovat nebo upravit tyto VOP podle svého uvážení, aby reflektovaly změny právní, technické či jakékoli jiné změny ve statusu quo. Nejnovější aktualizovaná verze této smlouvy je k dispozici na webových stránkách www.faynfit.cz, poskytovatel není povinen oznámit uživatelům aktualizaci Podmínek.

Ujednání

Poskytovatel není zodpovědný za škody způsobené uživateli nebo třetí straně nebo za škody na jejich hardware, ke kterým došlo v přímé, nepřímé nebo náhodné souvislosti s použitím našich služeb a/nebo produktů, a to včetně skrze stažené materiály. Nejsme zodpovědní za škody, které vznikly uživateli nebo třetí straně jako důsledek nemožnosti používat naše služby a/nebo produkty a/nebo stránky, ani za přímé nebo nepřímé spojení s takovou skutečností. Vaše využití těchto služeb je kompletně na vašem uvážení a na vaše riziko a jen vy jste zodpovědný za jakékoli škody způsobené vašemu počítači nebo jinému zařízení nebo za jakoukoli ztrátu dat, způsobenou stažením jakýchkoli materiálů.
Výslovně rozumíte tomu a souhlasíte s tím, že vaše užití stránek, služeb a produktů Faynfit je zcela na vaši zodpovědnost a že stránky, služby a produkty Faynfit jsou poskytovány „tak, jak jsou“ a jsou „dostupné tehdy, kdy jsou dostupné“. Dále souhlasíte s tím a berete na vědomí, že nejsme zodpovědní za dostupnost a/nebo funkčnost jakékoli části, kterou poskytuje některá ze třetích stran a které jsou přístupné skrze stránky Faynfit.

POVINNÉ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

1.  Tento článek VOP je účinný pouze vůči Registrovanému uživateli, který je 
spotřebitelem. Ustanovení uvedená v tomto článku VOP se nevztahují 
zejména na podnikatele-živnostníky nebo obchodní společnosti.
2.  Provozovatel tímto informuje Uživatele, že:
2.1 adresa pro doručování písemností Provozovatele je shodná s výše  uvedenou adresou sídla Provozovatele;
2.2 telefonický kontakt Provozovatele je 737 64 77 98;
2.3 adresa Provozovatele pro doručování elektronické pošty je: petra@faynfit.cz;
2.4  k užívání Aplikace je třeba přístup k síti internet a internetový prohlížeč 
jakéhokoliv druhu;
2.5  Uživatel má právo od Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a kdykoliv;
2.6  údaje o uzavření Smlouvy včetně těchto VOP jsou uloženy v databázi 
Aplikace a Uživatel k nim má přístup prostřednictvím stránky 
www.faynfit.cz;
2.7  Uživatel má možnost zjistit chyby kontrolou v Uživatelském účtu; 


Odstoupení od smlouvy a záruka vrácení peněz

Uživatel – zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, tj. od doručení zvolené a zakoupené služby. Zrušení je potřeba zaslat emailem, který zároveň potvrzuje uhrazení konkrétní ceny za konkrétní službu. Pokud ovšem v průběhu těchto 14 dnů započalo zákazníkem čerpání konkrétních vstupů a využívání konkrétních služeb, tak možnost vrácení peněz zaniká.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Oznámení o odstoupení od smlouvy musí obsahovat: jméno, příjmení, adresu, email, text: „Odstupuji od nákupu této (konkrétní název) služby.“

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Důsledky odstoupení od smlouvy Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Uživatel je povinen dodržovat tyto VOP, které jsou též součástí Smlouvy, a platné a účinné právní předpisy České republiky.

 

 

Informace o zpracování osobních údajů
Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů, ke kterému dochází v souvislosti s objednávkou – rezervací lekcí.

Zpracováváme následující osobní údaje:

• Jméno, příjmení
• E-mail – klient bude zahrnut do databáze kontaktů (email o rezervaci, či rušení lekcí, a max. 2x měsíčně zasílání novinek)
• Telefonní kontakt – informace o zasílání či rušení lekcí, kontakt v případě potřeby
• Fotografie – využití  fotografií pro prezentační účely.

 

Kontaktní údaje
Správcem osobních údajů je firma Faynfit s.r.o., Nový Svět 1419, 56201 Ústí nad Orlicí, IČO: 03871509.
Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: petra@faynfit.cz, tel.: 737 647 798

 

Příjemci osobních údajů
Vaše osobní údaje chráníme a nikomu třetímu je neprodáme! Abychom Vám mohli nabízet to nejlepší zboží a služby přesně na míru, tak používáme kvalitní nástroje třetích stran. Tyto nástroje některé Vaše osobní údaje zpracovávají – ale výhradně za účelem cíleného oslovení nebo pro zlepšení kvality našich služeb. Jejich výčet je v tabulce níže. Tam, kde není zpracování osobních údajů nezbytné pro správné fungování našich služeb můžete odmítnout jejich zpracování tím, že u příslušného řádku kliknete na příslušný odkaz.
POZOR! Odmítnutí se ukládá do cookie na vašem aktuálním počítači nebo zařízení. Pokud používáte více počítačů / zařízení pro přístup k našim službám, tak je nutné zákaz provést na každém z nich (netýká se odhlášení z e-mailové komunikace, to je vázáno na e-mail a stačí ho provést jen z jednoho zařízení).

 

Název Země Účel zpracování
Facebook

US

Sdílení, cílená reklama
Adform

DK

Cílená reklama
Google Adwords

US

Cílená reklama

 

Tabulka zpracování osobních údajů

Název zpracování osobních údajů Účel zpracování Kategorie osobních údajů Právní titul Upřesnění právního titulu – zákon Zdroj – od koho získáno Doba uložení nebo lhůta pro výmaz Kategorie příjemců údajů
Rezervace a objednání
Objednávka Identifikační a kontaktní údaje Uzavření nebo plnění smlouvy rezervační systém Uloženo po dobu 30 dnů. nejsou
Objednání osobně a telefonicky Objednávka Identifikační a kontaktní údaje Uzavření nebo plnění smlouvy subjekt údajů Uloženo po dobu 30 dnů. nejsou
Evidence v rezervačním systému
Zrychlení a zjednodušení dalších objednávek a rezervací
Identifikační a kontaktní údaje Oprávněný zájem subjekt údajů Do doby podání námitky. nejsou
Účtenky a Faktury – doklady pro DPH Vystavování prodejních dokladů Údaje povinné pro vystavení dokladů pro DPH Právní povinnost č. 235/2004 Sb., o DPH par 35 a 35a subjekt údajů 10 let Finanční úřad
Zákaznický systém (věrnostní systém) pro zákazníky Poskytování slev při opakovaných službách Kontaktní údaje Oprávněný zájem subjekt údajů po dobu používání karty nejsou
Zpracování účetnictví a daňového přiznání Údaje povinné pro vystavení dokladů pro DPH Právní povinnost subjekt údajů 10 let Jan Glatt, IČ: 64248194, G-Konzult s.r.o.,IČO 25928660

 

Vysvětlení k tabulce a zpracování
Právní tituly – jsou zákonná odůvodnění zpracování a jsou definovány v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.
Doba uložení – znamená, po jakou dobu jsme oprávněni nebo povinni vaše údaje zpracovávat a mít je uloženy.
Další příjemci – zde uvádíme, jakým dalším příjemcům údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“, pak to znamená, že je nikomu nepředáváme.
Zdroj údajů – zde uvádíme, od koho jsme osobní údaje získali. Pokud je uvedeno „Subjekt údajů“, pak to znamená, že jsme je získali přímo od osoby, které se týkají.
Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Uzavření nebo plnění smlouvy“, potřebujeme vaše osobní údaje pro uzavření smlouvy a její následné plnění, bez nich není možné smlouvu uzavřít.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Právní povinnost“, potřebujeme vaše osobní údaje zpracovávat na základě zákonných požadavků do dobu stanovenou daným zákonem a po tuto dobu toto zpracování nesmíme omezit ani vymazat.
Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účely uvedenými v tabulce.
Osobní údaje získáváme přímo od subjektů údajů s výjimkou zpracování „Rezervace ubytování – příjem informací z internetových rezervačních portálů“, kdy získáváme část osobních údajů od firem, provozujících internetové rezervační portály. Kontaktní údaje o těchto správcích osobních údajů naleznete na jejich webových stránkách, kde jste provedli rezervaci. Vzhledem k jejich většímu počtu a vzájemnému předávání údajů mezi nimi je zde neuvádíme.


Popis práv subjektů údajů

Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovávány) máte k vašim osobním údajům tato práva:

Právo Upřesnění
Požadovat výpis Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup.
Výpis provedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu.
Výjimkou kdy nesmíme výpis provést, jsou případy, týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob, ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod.
Požadovat opravu Pokud zjistíte, že o vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění.
Požadovat výmaz Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době uložení nebo neměli platný právní titul.
Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu Plnění smlouvy nebo Právní povinnosti.
Požadovat omezení zpracování Toto se týká zpracování z titulu oprávněného zájmu.
K omezení zpracování dojde v případě podání námitky a omezení bude trvat po dobu posuzování námitky.
Podat námitku proti zpracování Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu.
Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznána.
V případech uvádění vašeho jména nebo jiného kontaktního údaje v zájmu poskytování služeb je možnost zneužití téměř vyloučena a pro tyto činnosti je to nezbytné. Proto tento náš oprávněný zájem považujeme za převažující a námitky neuznáváme.
Odvolat souhlas se zpracováním To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno.
Požadovat výpis v přenositelném formátu Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech – plnění smlouvy a souhlasu.
Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát. Předáme vám je ve formátu XLS s pojmenovanými sloupci.
Podat námitku proti automatizovanému rozhodování Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování.
Podat stížnost na dozorový úřad V případě, že bychom vám na vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů.

Způsob výkonu práv
Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si podat žádost tímto způsobem:

Písemně

nebo

Chcete-li podat žádost elektronicky:

zašlete ji

buď do datové schránky: wx4yitr

nebo e-mailem na adresu petra@faynfit.cz s platným elektronickým podpisem, bez tohoto potvrzení totožnosti nemůže být uznána.

Uveďte do ní:
Identifikační údaje – jméno, příjmení, datum narození
O výkon jakého práva žádáte – viz kapitola Popis práv subjektů údajů
Upřesnění žádosti – např. v případě opravy správné údaje
Telefon – pro případná upřesnění a domluvu na dalším postupu
V případě, že vzniknou pochyby o vaší totožnosti, jsme oprávněni vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.