Novinky

 

Dárkový poukaz

Nevíte co darovat k svátku, narozeninám, jubileu?

Věnujte dárek v podobě dárkové poukazu do Faynfitu!

Dárkovým poukazem do Faynfitu můžete potěšit nejen své blízké, čí partnery, ale také kamarády nebo kolegy v práci.

Můžete darovat dárkový poukaz ve finanční částce v libovolné hodnotě, záleží pouze na Vás :-).

Do dárkového poukazu vložíme text dle Vašeho přání. Dárkový poukaz obdržíte elektronicky.

Darujte poukaz na to nejlepší, co můžete darovat: POHYB, RADOST, ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL, ODPOČINEK, KRÁSNOU POSTAVU :-)

můžete objednat na emailu: pavel@faynfit.cz Lze i na fakturu :-)

Fotky a videa

Den pro ženy

Deepwork Ústí nad Orlicí

« z 2 »

Walking Česká Třebová

« z 8 »

Jumping Ústí nad Orlicí

« z 2 »

Videa

« z 4 »

POLE DANCE SHOW na váš večírek, ples

Nabízíme jedinečnou show a zábavu pro váš firemní večírek, ples či jinou zábavnou akci.

Informace: 737 647 798 petra@faynfit.cz

         

Ústí nad Orlicí, pole dance show, poledance show, Česká Třebová, Litomyšl, na večírek, ples, firemní akci...

Kariéra

Hledáme nové instruktory/instruktorky

Baví tě sport? Umíš komunikovat s lidmi? Chceš na sobě stále pracovat?

Jsme přesvědčeni, že sport by měl být každodenní součástí našeho života. Pohyb nás dělá šťastnějšími, odolnějšími, výkonnějšími a hlavně udržuje naše zdraví a mysl v kondici. Bojujeme s přebytečnými kilogramy, zdravotními obtížemi,  posouváme naše hranice.

Pošlete nám e-mail na petra@faynfit.cz spolu s vašim životopisem a pár větami, proč s námi chcete pracovat. Budeme se těšit na Vaše zprávy a osobní setkání. Každému odepíšeme!

Poledance kurzy

Pole dance

(tanec na tyči) je moderní taneční disciplína. Spojuje dohromady prvky gymnastiky, akrobacie, moderního a volného tance. Cvičenky tancují na vertikální tyči. Poledance má spoustu příznivců  ve formě fitness, která zaručuje komplexní zpevnění celého těla a vytvarování těla. Při pravidelných trénincích Pole dance můžete zpozorovat zpevnění břišních svalů a horní poloviny těla. Pole dance ukáže vaší ženskost, avšak tento sport není pouze pro ženy i spoustu mužů se věnuje tomuto sportu. Splňte si své přání, naučte se Pole dance!

Aktuálně nabízíme tyto Poledance kurzy:

Ústí - NG Nová Louže: Pole dance začátečníci neděle 18-19h od 26.9.2021 s Jitkou https://faynfit.inrs.cz/rs/id/1364/poledance-kurz-level-1 Poledance Level 1 (začátečnice) s Hankou každý čtvrtek - 10 lekcí - od 14.10.2021 v 19 hodin Přihlásit se můžete zde: https://faynfit.inrs.cz/rs/id/1287/poledance-kurz-level-1 Pole dance pokročilí 16-17h od 26.9.2021 s Jitkou https://faynfit.inrs.cz/rs/id/1344/poledance-kurz-jitka Pole choreo 17-18h od 26.9.2021 s Jitkou https://faynfit.inrs.cz/rs/id/1354/pole-choreo   Česká Třebová, Litomyšlská 103, nad elektro Franc Poledance Level 1 (začátečnice) s Hankou každé pondělí - 10 lekcí - od 11.10.2021 v 19 hodin Přihlásit se můžete zde: https://jumping-trebova.inrs.cz/rs/id/854/poledance-kurz-level-1   Počet míst je omezen, dotazy zde: petra@faynfit.cz tel.: 737647798

Zdravá záda – SM systém

STOP bolesti zad, kloubů, migréně a skolióze - metoda MUDr. Smíška - SM systém Cvičení dle MUDr. Smíška - SPS SM-systém je vhodné pro každého od 5 let do 111 let – děti, ženy, muži, seniory, těhotné (mimo 1 trimestr), sportovce (rekreační i vrcholové) - zlepšuje sportovní výkon a urychluje regeneraci). Podstatou tohoto cvičení je propojení stabilizačních svalů v celém těle najednou v průběhu optimálně koordinovaného pohybu. Cvičení je vhodné pro lidi s bolestmi zad nebo pro ty, kteří chtějí poruchám páteře předejít. Bez nadsázky je to cesta z ordinace ke kvalitnímu životu! Využijte zaváděcí cenu rezervujte v našem rezervačním systému kliknutím zde: https://faynfit.inrs.cz/ Většina zdravotních pojišťoven poskytuje příspěvek na cvičení, tak ho využijte! Cvičení je vhodné pro každého v jakémkoli věku: - pro lidi se sedavým zaměstnáním - špatným držením těla (kulatá záda, zvětšená bederní lordóza) - pro lidi s bolestmi páteře, zad, hlavy a kloubů - při skolióze páteře - při výhřezu meziobratlového disku - při výhřezu plotének, snížené ploténce - při zúžené páteřním kanále - při problémech s plochou nohou a vbočeným palcem (hallux valgus) - při migrénách - při prevenci a léčbě bolesti kloubu kyčelního - při prevenci a léčbě bolesti kloubů kolenního a ramenního - při prevenci a léčbě bolesti klenby nožní (tzv. ploché nohy) Pro sportovce k lepšímu výkonu ve sportu: - urychluje regeneraci, zlepšuje výkonnost - kompenzační trénink - zpevňuje i protahuje - podstatně se prodlouží krok a zrychlí běh - cesta ke sportovním úspěchům a zachování zdraví Nebojte se přijít vyzkoušet, náročnost přizpůsobíme možnostem přítomných :-) Pokud si přejete více soukromí a cvičení přesně na míru svým individuálním potřebám, nabízíme: Soukromé nebo individuální hodiny (v případě zájmu kontaktujte petra@faynfit.cz , 737647798)

Deepwork

Cvičení, která zažívá v poslední době velký boom. Jedná se o dynamické cvičení, které v sobě spojuje prvky Jogy, Pilates a Východního myšlení. Pro efektivnější průběh celé lekce DeepWorku se používá vysoce rytmická hudba, která motivuje ke stále lepším výkonům. Cvičební program DeepWork vychází z východní filozofie a aktivuje zejména hluboké svalstvo. Základním stavebním kamenem je učení JING&JANG a učení pěti elementů (země, dřevo, oheň, kov a voda) a jejich rozdílných energií. Každá lekce se skládá ze sedmi fází. První tři fáze jsou věnovány dechovým cvičením, protáhnutí celého těla a aktivací těla na cvičení. V dalších třech fázích provádíme jednotlivé cviky, zlepšuje se koordinace pohybů a stabilita. Poslední fáze je ve znamení relaxace, kdy uvolníme celé tělo i mysl. Cílem DeepWorku je klientům zformovat postavu, protáhnout svaly, zlepšit kardiovaskulární systém. DEEPWORKDeepwork Ústí nad Orlicí

Cvičení pro seniory

Přijďte vyzkoušet jakoukoli hodinu :-) jumping-usti-faynfit Ale přijďte vyzkoušet i jiné hodiny. Rezervovat můžete tady na webu, nebo emailem, či osobně vedle našeho fitka na Nové Louži v Delikatesách SE&VI Trade.

Jumping

Jumping je skupinové aerobní cvičení na patentovaných trampolínkách s řídítky za doprovodu hudby. jumping-usti-faynfit Cílem jumpingu je zvýšení psychické i fyzické kondice prostřednictvím vysoce koordinovaných pohybů – jedná se o kombinaci rychlých i pomalých poskoků, dynamických sprintů a také silových prvků. Významná část cvičení je také zaměřena na balanční prvky, které zvyšují odolnost pohybového aparátu a posilují všedním pohybům utajené svalové segmenty. Jumping je vhodný pro všechny věkové kategorie. V případě zdravotních problémů, těhotenství se raději poraďte se svým lékařem. Jumping
Výhody JUMPINGU:

Zpomaluje stárnutí

Zvyšuje svalový tonus

Je zábavný a bezpečný

Navyšuje vitální kapacitu plic

Působí proti depresi a únavě

Upravuje trávení a vylučování

Posiluje všechny svalové partie

Zlepšuje tkáňové zásobení kyslíkem

Rozvíjí motoriku, koordinaci a stabilitu

Podporuje snadnější relaxaci a spánek

Stimuluje vestibulární a nervový systém

Normalizuje hladinu cholesterolu a triglyceridů

Zrychluje lymfatický oběh, detoxikaci a průtok v žilním systému

Pomáhá snižovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním

Nabízí úlevu od bolesti zad, krku a jiných bolestí způsobených nedostatkem pohybu

Přijďte si k nám zacvičit jumping v Ústí nad Orlicí!

Najdete nás i v České Třebové a Letohradě. Více informací naleznete v sekci kontakty.

Walking Česká Třebová

walking v České Třebové

NOVÉ WALKING STUDIO se nachází v České Třebové, Litomyšlská 103 (nad Elektro Franc)

  • sál vybavený 10 Walking trenažery
  • Walking je skupinová lekce na chodících trenažerech vedená instruktorem a motivující hudbou
  • lekce Walking je založená na nejpřirozenějším lidském pohybu – chůzi
  • jde o rychlý a zdravý způsob, jak se dostat do kondice, redukovat nadváhu
  • za 1 lekci spálíte 2000-3500 KJ s minimálním zatížením kloubů a páteře
  • lekce jsou vhodné pro muže i ženy, všechny věkové kategorie, začátečníky i trénované

Pro rezervace klikněte prosím zde.

lekce na speciálních chodících trenažerech využívající rytmus hudby a přirozený lidský pohyb, chůzi – ideální pro rychlé získání a zlepšení kondice a redukci váhy –

„CHCEŠ-LI SHODIT, STAČÍ CHODIT“

WALKING Česká Třebová

kondiční, spalovací lekce tvořená 40-45 minutami intenzivního dynamického tréninku na walking trenažerech a závěrečným strečinkem
  • WALKING TOTAL BODY
spalovací a posilovací lekce kombinující 30 minut dynamického tréninku na trenažerech s 20 minutami posilování svalů středu těla (břicho, záda, paže)  „CHCEŠ-LI SHODIT, STAČÍ CHODIT“ Walking Česká Třebová

Joga

Jedná se o HATHA JOGU – pomalá forma cvičení zaměřená na osvojení základních dýchacích technik, které jsou nezbytné ke správnému praktikování jednotlivých ássán. Cílem je nalezení pevnosti ve středu těla, skrze něj potom rovnováhu a zklidnění nejen těla, ale i mysli. Skrze tyto dva body učení jednotlivých základních ássán – správné praxe a techniky při jejich praktikování. Hatha joga

TABATA

TABATA představuje typ HIIT – High Intensity Interval Training. Jedná se o kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Tabata je založena na principu práce:odpočinek = 2:1. Tato metoda se skládá z 8 sérií, a princip je následující: 20 sekund klient cvičí co nejvíce opakování (tolik co dokáže), následuje 10 sekund odpočinek a toto se zopakuje celé ještě sedmkrát. Prostřednictvím Tabaty lze dosáhnout lepší postavy a zlepšení kondice v kratším čase, než při jiných kardio cvičeních. TABATA

HIIT + TABATA HIIT

HIIT + TABATA HIIT: High Intensity Interval Training – vysoko intenzivní intervalový trénink, který je účinným nástrojem pro podporu růstu svalové hmoty, redukci váhy a zlepšení kardiovaskulárního systému. HIIT je na rozdíl od ostatních kardio a posilovacích aktivit, které jsou prováděny ve střední intenzitě, založen na střídání maximální a nízké intenzity. HIIT bortí veškeré mýty – u cvičení HIIT není pravdou, že tělo spaluje až po 30-ti minutové aktivitě. Střídání vysoké a nízké intenzity má své opodstatnění – jedním z důvodů střídání nízké intenzity je, abychom odpočinek uměli lépe vnímat a uměli se připravit se na nové výzvy. Vědecké studie dokazují, že při cvičení založeném na metodě HIIT dochází za dané časové období k většímu úbytku tuku než při cvičení ve střední intenzitě. Výhodou u metody HIIT je AFTERBURN EFEKT = jedná se o zrychlený metabolismus ještě několik hodin po dokončení aktivity, což má za následek, že naše tělo spaluje ještě několik hodin poté, co docvičíme. Kromě spalování kalorií působí metoda cvičení HIIT také pozitivně na kardiovaskulární systém, což představuje, že brání onemocnění srdce. Cvičení HIIT se doporučuje cvičit maximálně 1-2x týdně, doplněné o 2-3x jiné kardio cvičení či posilování. HIIT

Piloxing

Piloxing představuje spojení PILATES A BOXU za doprovodu hudby – z každého vybírá to nejlepší. Piloxing představuje dynamickou střídavou hru – pomalé kontrolované pohyby jsou střídány s energickými silnými údery. Změny pohybů probíhají pomalu a postupně, což pro klienta znamená možnost tělo správně nasměrovat. Doplňkem Piloxingu jsou speciálně pro Piloxing vyrobené zátěže/rukavice na ruce – o váze 0,5kg. Hodina Piloxingu se považuje za aerobní i silový trénink současně. Některé pohyby jsou ladné jako u baletu, jiné pohyby jsou energické. Cílem Piloxingu je ploché a pevné bříško, zmenšení objemu stehen a hýždí, a celkový štíhlejší profil, který slouží k lepšímu držení těla. Mottem Piloxingu je Sweet, Sexy and Powerfull. Piloxing

Bodybalance

Tento druh cvičení je inspirován Jogou, Tchai-Chi, a Metodou Pilates. Tato pomalá forma cvičení v sobě spojuje balanční a mobilizační cviky, dynamický strečink a posilovací cvičení pro dokonalou balanci svalů (zpevnění i protažení), harmonizaci mysli a těla. Cvičením BODYBALANCE: Zlepšíte ohebnost kloubů a jejich pohybový rozsah Posílíte nejhlubší břišní svaly Spálíte kalorie Snížíte úroveň stresu Zlepšíte kardiovaskulární funkci Budete mít dlouhotrvající pocit pohody a klidu Zlepší se vaše schopnost zaměřit svou mysl a zvýší se vaše uvědomění BODYBALANCE  

Pilates

Metoda Pilates je cvičení, kde tělo a duše jsou jeden celek. Metoda Pilates je program složený ze série přibližně 500 navržených činností vykonávaných na podložce nebo jiném aparátu. Všechny Pilates pohyby vycházejí z břišních svalů a svalů spodních zad. Tyto pohyby jsou vymyšleny tak, aby pracovaly menší svaly, které napomáhají větším svalům a zároveň danou oblast protáhly. Metoda Pilates nemá žádná věková omezení – je určena mladým i starým, fyzicky aktivním i méně aktivním osobám. Cílem a výsledkem cvičení Metody Pilates je silné ohebné tělo, s prodlouženými svaly a harmonická osobnost. Pilates Ústí nad Orlicí    

Hubneme společně a s úsměvem

5 týdnů 5x týdně v Ústí n.O. začneme v polovině září 2016

Ranní kurz  po, ut, st, pá a 5. den si libovolně vyberete v rozvrhu hodinu. Buď čt, so nebo neděle.

Odpolední kurz po, st, čt, pá a 5. den si libovolně vyberete v rozvrhu hodinu. Buď čt, so nebo neděle.

Cvičit budeme různorodě. Tedy, jak posilovací a protahovací lekce, tak i balanční a hlavně dynamické cardio lekce, interval a metabolic trainink. Zároveň získáte starvovací plán. Těšte na společné hecování, předávání si informací a hlavně srandu.

Cena kurzu je 2499 Kč, Kapacita kurzu je omezena - jen 10 míst!

Zároveň jsme pro vás (pokud půjdete ve dvojici) domluvili v Rolletic studiu (www.studio-rolletic.cz) skvělou cenu a vaše snažení můžete znásobit a zrychlit i cvičením na Rolleticu. První hodinu máte navíc ZDARMA!

Rezervujte na petra@faynfit.cz

Těšíme se na Vás!

Faynfit team

Náš tým

Certifikáty

Jsme profíci! Neustále se vzděláváme, zde je výběr z certifikátů a osvědčení z absolvovaných kurzů našich instruktorů:

« z 5 »

O nás

 
Faynfit

Petra Bartošová

Telefon: 737 64 77 98

E-mail: petra.bartosova(zavináč)email.cz

Sledujte nás na facebooku:

https://www.facebook.com/faynfit

Fitko: Polská 1308, Ústí nad Orlicí, IČO: 03871509, sídlo Nový Svět 1419, ÚO

Dezinfekce a čištění ozonem - Ozonář